Voorbereidingen - Reisverslag uit Zundert, Nederland van Evelyn Rombouts - WaarBenJij.nu Voorbereidingen - Reisverslag uit Zundert, Nederland van Evelyn Rombouts - WaarBenJij.nu

Voorbereidingen

Blijf op de hoogte en volg Evelyn

15 Januari 2015 | Nederland, Zundert

Hallo allemaal,

Op 29 januari vertrek ik samen met Anne en Marlou naar Suriname. Vanaf dan ga ik proberen zo vaak mogelijk een verslagje te zetten op deze site.

Groetjes,
Evelyn

  • 15 Januari 2015 - 18:23

    Debby Jorissen:

    Hoi Evelyn,
    Spannend allemaal hoor ! Ik blijf graag op de hoogte van al jouw avonturen !
    Groetjes, Debby

  • 15 Januari 2015 - 18:47

    Karin Van Den Broek:

    Hey Loopmaatje,

    Succes nog met de laatste voorbereidingen en ik ga je missen!
    Nog 14 nachtjes...

    Groeten Karin

  • 15 Januari 2015 - 20:48

    Jolanda Peeters:

    Hoi Evelyn,
    Succes met de laatste voorbereidingen.
    Veel plezier en geniet ervan!!!
    Afwachtend op de spannende verhalen.
    Groetjes en veel plezier,
    Jolanda

  • 15 Januari 2015 - 23:20

    Jolanda Vorsselmans:

    Het is bijna zover geweldig toch dat je stage gaat lopen in Suriname
    Weer een hele bijzondere ervaring rijker straks als je weer terug bent
    maar zover is het nog niet ...heel veel plezier en lekker genieten

  • 16 Januari 2015 - 12:41

    Anja Vriends:

    wij gaan je zeker volgen !!
    Veel succes met de voorbereidingen en geniet van deze geweldige ervaring !!

  • 16 Januari 2015 - 13:40

    Lisa:

    Lieve ex-klasgenootje,

    Ik wens je heel veel plezier en succes in Suriname! Wat een geweldige ervaring!!!
    Ik zal je blog goed bijhouden.

  • 18 Januari 2015 - 20:51

    Josien Martens:

    Hou Evelyn, het aftellen is begonnen. Veel succes met de voorbereidingen en het wordt vast een onvergetelijke ervaring!!! Geniet ervan!!

  • 31 Januari 2015 - 16:20

    Jacquelina :

    Hoi Evelyn,je bent begonnen aan je avontuur.Heb vernomen dat je goed bent aangekomen .Laat snel iets van je horen want ook ik ben benieuwd hoe het je daar vergaat.Veet succes met je stage en alle indrukken die je daar opdoet.groetjes van Jacquelina

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Evelyn

Hallo allemaal, Ik ben Evelyn Rombouts en studeer momenteel Pabo aan de Fontys in Tilburg. Het derde jaar is het jaar waarin je moet gaan kiezen voor een Minor. Mijn keuze is gevallen op de minor Study Abroad. Dit houdt in dat je acht werken stage gaat lopen in het buitenland. Toen heb ik besloten om naar Suriname te gaan. Op 29 januari vertrek ik met twee vriendinnetjes, Anne en Marlou, naar Suriname. Vanaf dan ga ik proberen zoveel mogelijk op deze site te plaatsen. Groetjes, Evelyn

Actief sinds 15 Jan. 2015
Verslag gelezen: 285
Totaal aantal bezoekers 6146

Voorgaande reizen:

29 Januari 2015 - 25 April 2015

Voorbereidingen

Landen bezocht: