Voorbereidingen - Reisverslagen van Evelyn Rombouts - WaarBenJij.nu Voorbereidingen - Reisverslagen van Evelyn Rombouts - WaarBenJij.nu

Voorbereidingen

Hallo allemaal,

Op 29 januari vertrek ik samen met Anne en Marlou naar Suriname. Vanaf dan ga ik proberen zo vaak mogelijk een verslagje te zetten op deze site.

Groetjes,
Evelyn

Recente Reisverslagen:

24 April 2015

Daaag mooi leven aan de andere kant van de wereld!

15 April 2015

De ‘tig’ is aangetikt hoor!

07 April 2015

Afscheid nemen, aapjes voeren en Voltzberg

27 Maart 2015

Wat een week!

19 Maart 2015

Kabelbaan, watervallen en een dagje zonder mentor!
Evelyn

Hallo allemaal, Ik ben Evelyn Rombouts en studeer momenteel Pabo aan de Fontys in Tilburg. Het derde jaar is het jaar waarin je moet gaan kiezen voor een Minor. Mijn keuze is gevallen op de minor Study Abroad. Dit houdt in dat je acht werken stage gaat lopen in het buitenland. Toen heb ik besloten om naar Suriname te gaan. Op 29 januari vertrek ik met twee vriendinnetjes, Anne en Marlou, naar Suriname. Vanaf dan ga ik proberen zoveel mogelijk op deze site te plaatsen. Groetjes, Evelyn

Actief sinds 15 Jan. 2015
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 6170

Voorgaande reizen:

29 Januari 2015 - 25 April 2015

Voorbereidingen

Landen bezocht: